Opel Commodore - sava laikmeta lepnums

Sešu cilindru dzinējs, 150 ZS un teju 200 km/h liels maksimālais ātrums sešdesmito gadu beigās. Raksturojums līdzinās kādam no to laiku sporta automobiļiem, tomēr tas ir Opel "Commodore", kas mūsdienās ir kļuvis par retu un iekārojamu spēkratu. Pirmās paaudzes "Commodore" modelis pirmo reizi pārdošanā nokļuva 1967. gadā kā pēctecis ļoti veiksmīgajam "Rekord" un to ražoja līdz pat 1971. gadam. Dienasgaismu ieraudzīja aptuveni 155 000 automobiļu, bet līdz mūsdienām pēc dažādu auto izdevumu statistikas nav saglabājušies vairāk par 50 eksemplāriem. DBC autocentra virsbūves krāsošanas meistariem būs tas gods atjaunot šo auto, tā sākotnējā godībā! Opel tolaik un arī tagad netika uzskatīts par uzņēmumu, kas ražo ātrus, jaudīgus un aizraujošus automobiļus, tomēr ar "Commodore" vācu autobūves rūpnīca pierādīja pretējo. Tirgus izpēte lika izdarīt secinājumus, ka konkurentu pārdošanas rādītāji auga, ja tika gūti panākumi autosporta disciplīnās, kur jaunais "Commodore" spēja cīnīties par augstām vietām salonmašīnu autošosejas sacensībās. Pirmās paaudzes automašīnas bija aprīkotas ar sešu cilindru 2,2L, 2,5L vai 2,8L, bet vislielāko cieņu auto entuziastu vidū iemantoja 1970. gada "Commodore GS/E" specifikācija ar sešcilindru dzinēju ar inžektoru. Šī spēkrata motora jauda ir 150 ZS, par 10 ZS lielāka nekā Porsche "911". Ar mašīnas zemo svaru - 1250 kg - tas bija tiem laikiem ļoti dinamisks un sportisks automobilis.