Virtuālā realitāte autoservisu ikdienā

Virtuālā realitāte kļūst arvien populārāka automobiļu dizaina izstrādē. Porsche ir nolēmis spert soli tālāk un ieviest šo tehnoloģiju, izmantojot to automašīnu apkopju centros. Vadoties pēc veiksmīgas pilot programmas astoņos dīlera centros ASV, Porsche sāks izmantot viedās brilles Kanādas un ASV dīlera centros. "Šīs brilles ir kas vairāk nekā augsto tehnoloģiju rotaļlieta", skaidro Los Andželosas servisa centra meistars. Brilles nodrošinās attālinātu iespēju speciālistiem redzēt apkopes zonu, pat ja tie atrodas vairāk kā 3500 km attālumā viens no otra. Porsche apgalvo, ka šī tehnoloģija ļaus daudz ātrāk identificēt un atrisināt tehniskās problēmas, kā rezultātā servisā iztērētais laiks samazināsies līdz pat 40 procentiem. Viedās brilles piedāvā vairāk kā tikai video konferences iespēju. Porsche uzsver, ka brilles arī varēs veikt mirkļa fotoattēlus un projicēt informāciju, piemēram, instrukcijas un plāna punktus veiksmīgai apkopei, uz briļļu ekrāna virsmas. Brilles tiks ieviestas dīleru centros nākamā gada sākumā, “Porsche Cars North America” direktors Klaus Zelmmers stāsta: ““Tech Live Look” ļaus mums kļūt vēl efektīvākiem, jospēsim klientiem atdot atpakaļ automašīnas daudz ātrāk, tajā pašā laikā saglabājot izcilu servisa kvalitāti”. Moderno tehnoloģiju iesaiste autoservisu darbībā ir jūtama arvien spēcīgāk, piemēram, krāsošanas kamera, kas pati nosaka kāda ir optimālā gaisa plūsma un temperatūra izcilai krāsas kvalitātei, datorizēti stendi automašīnu rāmju taisnošanai un citas tehnoloģijas, kuras ikdienā izmanto DBC autocentrs, lai klientiem nodrošinātu izcilu kvalitāti. Lai arī viedās brilles pagaidām ir dārgs un vēl neizzināts palīgs ikdienas darbos, iespējams, jau pēc pāris gadiem šī būs ierasta prakse visā pasaulē, kas ļaus klientiem ātrāk atgriezties savos spēkratos pēc apkopes servisā.